Overslaan en naar de inhoud gaan

VVV wil goede naam verder uitbouwen

De VVV moet het toonaangevende merk op het gebied van binnenlandse recreatie en toerisme in Nederland bijven. Het is een begrip en en het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Toch willen de VVV's dat toeristen en andere belangstellenden eerder bij de VVV aankloppen voor informatie. Van Wijk zet dan ook in op meer informatieverstrekking via het internet als het gaat om een eerste oriëntatie voor een dagje uit of korte vakantie in eigen land.

related partner content for mobile comes here

Ondanks het internet komen toeristen nog steeds vaak naar een VVV-vestiging voor informatie. Die vestiging moet volgens Van Wijk “een inspirerende weerspiegeling zijn wat er in een stad of streek te beleven valt. Maar ook op het internet moet dat zichtbaar zijn.”

Als het aan Van Wijk ligt, komen er VVV-informatiepunten bij onder meer recreatiebedrijven, hotels en bibliotheken. “VVV staat voor prima toeristische informatie. Dan moet je de bezoeker ook opzoeken.' De VVV heeft nu ruim vierhonderd vestigingen. Uit onderzoek blijkt dat de klanttevredenheid hoog is. De VVV's werken samen met het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen en het Nederlands Uitbureau om te komen tot een databank voor toerisme, recreatie en cultuur. (ANP)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in