
Volgens de jongste Media-Analyse 2008 Pressemedien II is het bereik van printmedia ‘opmerkelijk stabiel’. Ondanks de sterke concurrentie van andere media. Alleen voor jongerentitels zijn de berichten duidelijk minder positief: zij verloren ruim 10 procent van de lezers vanaf 14 jaar.
Ook voor kranten zijn de uitkomsten minder vrolijk: bereikten zij vorig jaar nog 73,2 procent van de Duitsers, nu is het bereik nog maar 72,4 procent. De teruggang is zichtbaar in alle leeftijdsgroepen. De meest gelezen titels behouden hun positie. Bij kranten is dat met afstand Bild, bij de tijdschriften ADAC Motorwelt. Managermagazine heeft de rijkste lezers. En de fans van Neue Post zijn met hun gemiddeld 63 jaar het oudst.
Vacatures
Communicatiemedewerker
AVROTROS(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWBron: Werben & Verkaufen
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee