Overslaan en naar de inhoud gaan

De VVV is ook een merk

De meeste Nederlanders kennen de VVV, maar het contact met de consument moet frequenter en op een eerder moment worden gelegd. Zo blijkt…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Algemeen directeur van , Kees van Wijk: ‘De VVV moet het toonaangevende merk op gebied van binnenlandse recreatie en toerisme in Nederland blijven’.

related partner content for mobile comes here

Afgelopen vrijdag was het eerste VVV Jaarcongres en Blauw Research presenteerde een aantal conclusies uit het onderzoek.
Het merk VVV is bij de meeste Nederlanders positief bekend, maar het contact met de consument op zoek naar informatie over toerisme en recreatie moet intensiever. De consument gebruikt de VVV nog relatief weinig in de eerste oriëntatiefase, maar vooral bij het feitelijke bezoek aan de plaats van bestemming. De klanttevredenheid is dan overigens hoog.

Van Wijk: ‘Het imago is positief, de naamsbekendheid is groot, maar om ervoor te zorgen dat de VVV het ankerpunt voor binnenlandse toeristische promotie en informatie blijft, moet er wel het nodige gebeuren.’
Hij zet daarom in op drie pijlers: verbetering van de digitale informatie, verhoging van de kwaliteit van de VVV en samen met partners investeren in nieuwe VVV dienstverlening.

Om dat alles te bereiken wordt meer nog dan voorheen de samenwerking met andere toeristische instanties gezocht.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in