De VVV is ook een merk
Algemeen directeur van VVV Nederland, Kees van Wijk: ‘De VVV moet het toonaangevende merk op gebied van binnenlandse recreatie en toerisme in Nederland blijven’.
Afgelopen vrijdag was het eerste VVV Jaarcongres en Blauw Research presenteerde een aantal conclusies uit het onderzoek.
Het merk VVV is bij de meeste Nederlanders positief bekend, maar het contact met de consument op zoek naar informatie over toerisme en recreatie moet intensiever. De consument gebruikt de VVV nog relatief weinig in de eerste oriëntatiefase, maar vooral bij het feitelijke bezoek aan de plaats van bestemming. De klanttevredenheid is dan overigens hoog.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
Spotta
Van Wijk: ‘Het imago is positief, de naamsbekendheid is groot, maar om ervoor te zorgen dat de VVV het ankerpunt voor binnenlandse toeristische promotie en informatie blijft, moet er wel het nodige gebeuren.’
Hij zet daarom in op drie pijlers: verbetering van de digitale informatie, verhoging van de kwaliteit van de VVV en samen met partners investeren in nieuwe VVV dienstverlening.
Om dat alles te bereiken wordt meer nog dan voorheen de samenwerking met andere toeristische instanties gezocht.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid