Overslaan en naar de inhoud gaan

Vier bureaus voor citymarketing Arnhem

Vier Arnhemse marketingcommunicatiebureaus gaan de citymarketing van Arnhem nieuw leven inblazen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit is de uitslag van een tender die de gemeente Arnhem uitschreef. Het gaat om ontwerp- en communicatiebureau Diep Arnhem, PR- en communicatiebureau Wisse Kommunikatie, internetmarketingbureau Perplex en evenementenbureau See U.

related partner content for mobile comes here

De bureaus gaan een nieuwe invulling geven aan de '[Made] in Arnhem'-campagne.

Alle vier de bureaus zijn sinds hun oprichting in Arnhem gevestigd en voerden eerder al verschillende Arnhemse projecten uit. Na twee selectierondes ontving het lokale consortium het bericht dat de gemeente Arnhem hen de opdracht ‘gunde’. De andere deelnemers hebben twee weken de tijd om bezwaar te maken. Daarna kunnen de gemeente en de winnende bureaus de overeenkomst definitief maken en kunnen de vier bureaus aan de slag om de campagne in gang te zetten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Rene Kohler

Ben wel benieuwd naar de resultaten. Wat is er van geworden van het nieuw leven in blazen.
Zijn jullie nog actief betrokken bij de citymarketing? De site MadeinArnhem is niet erg actueel meer.
Is er een nieuw beleidsplan van de gemeente met nieuwe houdbaarheidsdatum?
mvrg.
René Köhler

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in