Overslaan en naar de inhoud gaan

Van Egmond weg bij BSUR

BSUR en managing partner Mark van Egmond hebben besloten de samenwerking te beëindigen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Van Egmond was 4,5 jaar actief voor BSUR. Hij werd in 2007 managing director van BSUR Agency en per 2008 partner. In 2006 splitste BSUR zich op in drie units, BSUR Consulting, BSUR Agency en BSUR Factory. Afgelopen december was er een heroriëntatie over de organisatiestructuur en is besloten de groepsopzet niet langer te handhaven.

related partner content for mobile comes here

Jan Rijkenberg is als strategy partner weer verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding van het bureau, samen met creative partners Rob van Vijfeijken en Joost Perik en cfo Aat Soeter.

Van Egmond licht toe: ‘De organisatorische verandering is voor mij een goede aanleiding om een nieuwe weg in te slaan. In eerste instantie zal ik me toeleggen op een aantal interim opdrachten en me verder in alle rust oriënteren op mijn vervolgstap in de creatieve wereld.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in