Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilever wil sneller nieuwe producten

Unilever wil zijn onderzoeks- en innovatieinstituten over de hele wereld in zes centra concentreren om grote innovatieve projecten sneller…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens het AD verdwijnen als gevolg van deze reorganisatie 250 arbeidsplaatsen bij het concern. In Nederland gaat het om 68 banen bij onderzoekcentrum Vlaardingen. 'Als we sneller nieuwe producten in de supermarkt hebben, kunnen we ons onderscheiden van de huismerken', legt Fleur van Bruggen van Unilever uit.

related partner content for mobile comes here

Op dit moment zijn de onderzoeksafdelingen nog verdeeld over de verschillende Unilever-gebieden: voeding, was- en schoonmaakmiddelen en persoonlijke verzorging en centraal voor fundamenteel onderzoek. Onderzoeksbaas binnen de raad van bestuur Geneviève Berger gaat leiding geven aan de wereldwijde aanpassing.

De zes centra waarin het onderzoek wordt geconcentreerd staan in Vlaardingen, Port Sunlight en Colworth in Groot-Brittannië, het Amerikaanse Trumbull, Bangalore in India en Shanghai in China.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in