Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoezo lastminute vakantie?

Martin van Kranenburg is in London geweest op de WTM, een van de grootste reisbeurzen ter wereld. Zijn verslag is te vinden op zijn weblog.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Martin van Kranenburg is in London geweest op de WTM, een van de grootste reisbeurzen ter wereld. Zijn verslag is te vinden op .

related partner content for mobile comes here

Enkele cijfers die het belang van ons werkgebied onderschrijven is dat internet een steeds belangrijkere factor speelt in het koopgedrag van consumenten.

De meest belangrijke achterliggende redenen voor het gebruik van internet zijn; het verkrijgen van informatie, communiceren, winkelen, entertainment en sociaal netwerken.

Google heeft onderzocht dat, gekeken naar een reisproduct, er ongeveer 29 dagen voorbij gaan, 12 zoekopdrachten worden uitgevoerd en 22 reiswebsites worden bezocht voordat de consument uiteindelijk overgaat tot transactie.

Dit geeft aan dat het online aanwezig zijn en verstrekken van goede en duidelijke informatie, uitermate belangrijk is voor toeristische bedrijven.

Uit onderzoek is ook gebleken dat 57% van de online bezoekers niet offline zal kopen en of boeken wanneer zij een slechte online ervaring hebben gehad.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in