Overslaan en naar de inhoud gaan

Vink leidt Clockwork

David Vink is per 1 januari managing director van Clockwork in Amsterdam.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hiermee wil het bureau een belangrijke stap zetten in de uitvoering van de herpositionering van Clockwork tot full-service digital agency. Naast Vink bestaat de directie van Clockwork Amsterdam uit Wim Andréa (strategie & creatie) en Edwin Oudhuis (operations). Vink: 'In vijf maanden ben ik dit zo leuk gaan vinden. Besloten is daarom dat ik het stokje niet door zal geven, maar zelf de functie van managing director ga vervullen.'

related partner content for mobile comes here

Voor de benoeming van Vink tot managing director, vervulde Edwin Oudhuis deze positie. Hij zal zich als directeur Operations binnen de driekoppige directie vooral toeleggen op de operationele zaken binnen Clockwork.

David Vink was tot en met februari 2008 managing director van Lost Boys in Amsterdam. Daarvoor was hij 12 jaar managing director van de DDB-dochter Rapp Collins.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in