Overslaan en naar de inhoud gaan

Tijd wil aandeelhouder Kanaal Z blijven

Het Belgische uitgeversbedrijf Tijd trekt zich waarschijnlijk niet terug als aandeelhouder van de financiële tv-zender Kanaal Z, dat in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Mogelijk brengt de uitgever het belang in Belgian Business Television (BBT) wel terug tot 25 procent, meldt De Telegraaf. Partner Roularta zou de overige 75 procent houden. Vandaag neemt de raad van bestuur van Tijd een besluit. Begin januari kondigde gedelegeerd bestuurder Jan Lamers van Tijd aan dat het aandeel in BBT te koop stond. Tijd kon de verliezen niet langer dragen, aldus Lamers. ‘Dat is nog steeds zo’, zegt de bestuurder in een reactie op het bericht dat de uitgever nu toch overweegt een aandeel te houden in de zakenzender. ‘Wij kunnen die verliezen niet dragen. Maar onder bepaalde condities zou Tijd toch aandeelhouder van Kanaal Z kunnen blijven. Alles ligt eigenlijk nog open’, aldus Lamers in de Belgische krant Financiële Tijd. HMG ondertussen, wil de huidige samenwerking met BBT beëindigen en is in gesprek met CNN.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in