Overslaan en naar de inhoud gaan

Technologie-journalisten prefereren pr per e-mail

'How to tame a Junior PR Professional'. Zo luidt de titel van een onderzoek van Politis Communications waarvoor 180 ICT-journalisten van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tot de top vijf van irritante pr-acties behoren volgens de respondenten irrelevante persberichten, telefonische stalking, gebrek aan begrip voor de publicatie of de rtv-zender, geen kennis van de specialisatie van de journalist of redacteur en e-mails met attachements.

related partner content for mobile comes here

Opmerkelijke uitkomst was verder dat 87 procent van de ondervraagde journalisten de voorkeur geeft aan informatie via e-mail, terwijl slechts 4 procent een telefoontje op prijs stelt en 2 procent de fax.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in