Overslaan en naar de inhoud gaan

Stemmen op Dagbladgoud 2008

Nederlandse dagbladlezers worden in februari weer opgeroepen om mee te doen aan de verkiezing van de beste dagbladadvertentie van het jaar.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het publiek bepaalt welke dagbladadvertentie in aanmerking komt voor Dagbladgoud 2008. Naast de publieksjury buigt een vakjury zich over alle inzendingen, deze bepaalt welke advertentie in aanmerking komt voor Vakgoud 2008.

related partner content for mobile comes here

Vrijwel alle dagbladen doen mee aan dit initiatief dat voor de vierde keer wordt georganiseerd. Net als vorige jaren kiest een representatief publiekspanel uit alle inzendingen de tien beste advertenties van

2008. Deze tien worden in de week van 2 tot en met 9 maart aan het lezerspubliek voorgelegd. De lezers kunnen vervolgens via hun stem uitbrengen op hun favoriet.

In de vakjury onder voorzitterschap van Léon Bouwman (hoofdredacteur Adformatie) hebben zitting: Nico Hilhorst (Directeur M2Media), Marcel Hartog (Creative Director Publicis), Dylan de Backer (Creative Director DDB Amsterdam), Sander Fauth (Manager Media Communicatie KPN), Maureen Snertring (Marketing Communicatie Manager Sony Ericsson) en Tom Tempelman (NRp Dagbladen/voorzitter Cebuco Bestuur).

Er kan ook weer ingezonden worden voor Multigoud, de prijs die wordt toegekend aan de beste geïntegreerde dagbladcampagne. Deze wordt bepaald door de vakjury. De bekendmaking van de winnaars is op woensdag 25 maart. Inzenden voor Dagbladgoud is kan nog tot 19 januari.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in