Overslaan en naar de inhoud gaan

Starbucks, Bagels & Beans en Kwalitaria winnen OOH Awards.

Starbucks, Bagels & Beans en Kwalitaria winnen de GfK Out-of-Home Formule Awards. Zij worden door hun eigen gasten in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In een onderzoek zijn 40 grote formules door hun gasten beoordeeld op 20 aspecten, waaronder prijs, kwaliteit en gastvrijheid.

related partner content for mobile comes here

Starbucks
Gasten van Starbucks zijn vooral te spreken over de sfeer. Ook is men positief over het klantgerichte personeel en het productaanbod. Shell eindigt op nummer 2, met name door de ruime keuze binnen het assortiment. De stationsformule Julia’s staat op plek 3 door goede kwaliteit van het eten.

Bagels & Beans
Bagels & Beans maakt het verschil met de vriendelijkheid, vakkundigheid en klantgerichtheid van het personeel. Ook spreekt het aanbod de gasten aan en is men positief over de sfeer. Verder eindigen Bakker Bart en Délifrance in de top drie van deze categorie. Délifrance scoort goed op de netheid van de locatie en de goede kwaliteit van het eten en drinken. Met aantrekkelijke prijzen en promoties weet Bakker Bart weer goed te scoren.

Kwalitaria
Kwalitaria is de winnaar in de categorie Fastservice, snel gevolgd door Verhage en Plaza Food for all. Kwalitaria geeft waar voor je geld en wordt door de gasten veel aanbevolen. Verhage scoort goed op snelheid, sfeer en hygiëne. Met het drankaanbod weet Plaza Food for all te scoren.

Opvallend volgens de onderzoekers is dat de grote fastfood formules McDonalds, Burger King en KFC op het podium ontbreken in deze categorie. Gasten geven aan dat zij met name de sfeer en het persoonlijk contact bij deze formules missen.

Onderzoek
De GfK Out-of-Home Formule Awards zijn door GfK in samenwerking met Out.of.Home Shops opgezet. In een landelijk representatief consumentenonderzoek hebben ruim 3000 gasten van 15 jaar en ouder aangegeven wat zij belangrijk vinden en hoe formules op ruim 20 aspecten scoren. In totaal zijn er ruim 5000 beoordelingen verzameld. De 40 formules zijn in drie categorieën verdeeld: On the Move (onderweg), Shopperhoreca (winkelen) en Fastservice (fastfood/snackbar).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in