Overslaan en naar de inhoud gaan

(Campagne) sleepbedrijf KOTUG - weinig woorden

Een nieuwe campagne moet de naam van het sleepbootbedrijf Kotug bekender maken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vanuit de thuishaven Rotterdam biedt het familiebedrijf maritieme diensten aan in de hele wereld.

related partner content for mobile comes here

Weinig woorden, veel daden
Insteek van campagne is het Rotterdamse ‘weinig woorden, veel daden’. Naar eigen zeggen is ‘het bij nooit opgekomen om over deze prestaties op te scheppen. En dat hoeft ook niet.’ Daarom moet in de campagne met beelden worden getoond wat het sleepbootbedrijf doet.

Volle kracht
De internationale campagne is te zien in maritieme vakbladen wereldwijd, op beurzen en events, op de site en een kalender.

De campagne is ontwikkeld door SuperRebel.com. Lodewijk Varossieau, creative director: ‘In de campagne laten we op een stoere manier alle diensten zien. De campagne is klassiek, maar toch opvallend door z’n kracht en eenvoud. Volle kracht vooruit.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in