Overslaan en naar de inhoud gaan

Discovery-zenders op Ziggo On Demand

Ziggo On Demand komt dinsdag met portals voor Discovery Channel, TLC en Animal Planet. Abonnees van de provider met toegang tot…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met UPC en KPN had Discovery Networks Benelux al eerder soortgelijke deals gesloten. VP Affiliate Sales Mertijn de Nooijer van Discovery Networks Benelux laat weten dat mensen steeds meer non-lineair naar hun favoriete programma's kijken. ‘Wij willen met onze content dan ook altijd en overal beschikbaar zijn. De ontwikkeling van on demand services past in die strategie.’

related partner content for mobile comes here

Volgens De Nooijer is ongeveer 3 procent van de kijktijd van Discovery Channel in Nederland uitgesteld. 'De tweede aflevering van North America op donderdag 29 augustus werd bijvoorbeeld “live” door 99.000 mensen bekeken. Het totaal aantal kijkers zit nu op 113.000. Dus nog eens 14.000 mensen hebben deze aflevering “non-lineair” gekeken. Dat is 14 procent.’

Er wordt onderzoek gedaan naar welke programma’s goed werken op On Demand en deze worden aangeboden, zegt De Nooijer. ‘Momenteel leveren we aan UPC 40 titels per kwartaal en voor KPN ligt dit rond de 30 titels. We hebben afgesproken nog meer samen te gaan werken en het delen van onze schema’s, stunts en speciale thema’s daarin, is een eerste stap. Het uiteindelijke doel is om onze content zo effectief mogelijk te gebruiken.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in