Discovery-zenders op Ziggo On Demand
Met UPC en KPN had Discovery Networks Benelux al eerder soortgelijke deals gesloten. VP Affiliate Sales Mertijn de Nooijer van Discovery Networks Benelux laat weten dat mensen steeds meer non-lineair naar hun favoriete programma's kijken. ‘Wij willen met onze content dan ook altijd en overal beschikbaar zijn. De ontwikkeling van on demand services past in die strategie.’
Volgens De Nooijer is ongeveer 3 procent van de kijktijd van Discovery Channel in Nederland uitgesteld. 'De tweede aflevering van North America op donderdag 29 augustus werd bijvoorbeeld “live” door 99.000 mensen bekeken. Het totaal aantal kijkers zit nu op 113.000. Dus nog eens 14.000 mensen hebben deze aflevering “non-lineair” gekeken. Dat is 14 procent.’
Vacatures
Concern communicatieadviseur
Gemeente AltenaAllround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuEr wordt onderzoek gedaan naar welke programma’s goed werken op On Demand en deze worden aangeboden, zegt De Nooijer. ‘Momenteel leveren we aan UPC 40 titels per kwartaal en voor KPN ligt dit rond de 30 titels. We hebben afgesproken nog meer samen te gaan werken en het delen van onze schema’s, stunts en speciale thema’s daarin, is een eerste stap. Het uiteindelijke doel is om onze content zo effectief mogelijk te gebruiken.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid