Overslaan en naar de inhoud gaan

Frituurcentrum vecht tegen vet imago

Nederlandser kan het niet: een nationaal Frituurcentrum. Het gaat een grote rol vervullen bij de communicatie richting de consumenten.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met het online gaan van heeft friturend Nederland haar eigen organisatie. Het houdt zich bezig met kennis, innovatie en het imago van de frituurbranche. Zo zal het de organisatie van de titel Meester Frituurder op zich nemen en in 2014 De Nationale Week van de Friet organiseren.

related partner content for mobile comes here

Vet en ongezond
Het frituurcentrum gaat zich ook richten op de consument. Die associeert friet, kroketten en andere gefrituurde lekkernijen met vet en ongezond voedsel. Door te zorgen voor meer kennis over het frituren, ‘kan er met meer kennis van zaken gediscussieerd worden over bijvoorbeeld de werkelijke oorzaken van obesitas’, aldus Frans van Rooij van dit kenniscentrum.

Geen winstoogmerk
Van Rooij heeft met enkele toonaangevende cafetariaformules, fabrikanten en dienstverleners partners gevonden die het Nederlands Frituurcentrum ondersteunen en die plaatsnemen in een raad van advies. Het Frituurcentrum wordt een bedrijf zonder winstoogmerk. Een raad van commissarissen houdt toezicht.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in