Overslaan en naar de inhoud gaan

Snapchat komt met redesign en geeft 'Discover' prominente plek

Nieuwe update levert waarschijnlijk meer views op voor uitgevers in Discover-functie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Snapchat heeft een nieuwe update gelanceerd met een nieuw design voor de &;Story-tab&;. De grootste verandering zit in het feit dat mediamerken die in Discover worden getoond, nu prominent bovenaan de Stories-lijst staan. Live stories (verhalen van verschillende live evenementen, geselecteerd door Snapchat), zijn nu ook te zien bovenaan de lijst.

related partner content for mobile comes here

Views
Deze verandering zal meer views opleveren voor de Discover-sectie, omdat gebruikers niet meer naar een andere pagina hoeven te navigeren, terwijl ze verhalen van vrienden bekijken. Het betekent wel dat content van mediapartners hoger op de prioriteitenlijst lijkt te zijn beland dan content van vrienden.

Discover
Discover werd een half jaar geleden gelanceerd en geeft tien uitgevers de mogelijkheid om exclusieve content te bieden aan gebruikers.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in