Rogier Mahieu weg bij Doom & Dickson
De laatste maanden maakte de copywriter al geen deel meer uit van de directie van het bureau.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Rogier Mahieu was ruim 4 jaar creative director en partner bij Doom&Dickson, dat afgelopen januari werd samengevoegd met het Rotterdamse mede-Omnicom-bureau ARA.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De laatste maanden was Mahieu geen lid meer van de directie en opereerde op freelance basis. Dit gaat hij vanaf nu ook buiten Doom & Dickson doen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMahieu vormde een team met Marcel Frensch. Samen maakten zij campagnes voor onder meer Plus, Holy Soda campagne en War Child.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid