Overslaan en naar de inhoud gaan

Old Amsterdam introduceert eigen hamburger: 'Old Burger'

De campagne is bedacht en ontwikkeld door Etcetera.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de Old Burger-campagne draait alles om smaak. Het kaasmerk wil met de campagne laten zien dat er meer manieren zijn om een gerecht lekkerder te maken met .

related partner content for mobile comes here

De hamburger maakt deze zomer een tour langs verschillende (food)festivals, zodat Nederland de kans krijgt om de burger echt te proeven. Voor wie de Old Burger daarna zelf wil maken deelt Old Amsterdam het originele recept, inclusief een ‘making of’-video.

Old Amsterdam heeft ook verschillende foodbloggers uitgedaagd om de Old Burger te maken. Tevens zullen er deze zomer – tijdelijk – speciale burger slices verkrijgbaar zijn in verschillende supermarkten.

De film en zijn inmiddels online gepubliceerd.

&;Making of&;

Credits
Bureau: ETCETERA
Opdrachtgever: Old Amsterdam
Creatie: Maarten Reynen, Michiel Otting, Ben Imhoff (CD)
Account: Netteke Bak, Anouk Muijsson
Strategie: Paul van Kuilenburg
Producer bureau: Marieke Prette
Productiemaatschappij: Holy Fools
Regisseur: Tobias Pekelharing
Producer: Collin Maas, Sanne Rosinga
Camera (DOP): Jo Vermaerke
Postproductie: De Grot
Editor: Teun Rietveld
Geluidsstudio: Earforce
Sounddesign: Earforce
Verantwoordelijk bij klant: Bregtje van Aalten, Marjolijn Maas, Chantal Nomden

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in