Overslaan en naar de inhoud gaan

Airbnb tegen negativiteit in nieuwe wereldwijde campagne

De campagne sluit aan op de eerdere ‘Never a Stranger’-campagne
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Huizenverhuurplatform Airbnb lanceert een global campaign waarin het een geluid wil laten horen dat tegenwicht biedt aan het negatieve mensbeeld dat mensen kunnen overhouden aan beelden uit nieuwsmedia. De &;Is Mankind?&;-campagne sluit aan op de boodschap van vriendelijkheid en wil mensen aansporen zich overal thuis te voelen. Volgens Airbnb past de boodschap bij de ‘corporate mission to explore the kindness of man’. De campagne sluit aan op de eerdere ‘Never a Stranger’-campagne, die in april van dit jaar liep. Toen maakte het bedrijf 100.000 keer 10 euro over aan zijn beste ‘klanten’ met de vraag er iets mee te doen dat de vriendelijkheid en echtheid van gastvrijheid  illustreert en de vraag om die onder de hashtag te delen.


related partner content for mobile comes here

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in