Overslaan en naar de inhoud gaan

Aapjes kijken in nieuwe Ikea-commercial

Mother London lanceert vrolijke campagne voor de Britse tak van de meubelfabrikant.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de commercial worden echte apen - uit het , Costa Rica - losgelaten in een tijdelijke Ikea-keuken. Met de Britse campagne wil Ikea het plezier in de keuken terugbrengen.

related partner content for mobile comes here

&;In de film zijn onder andere brul- en slingeraapjes te zien, maar de kapucijnaapjes stelen met hun brutaliteit de hoofdrol&;, aldus Encar Garcia, eigenaar van het Jaguar Rescue Center.

De film wordt specifiek uitgezonden in het Verenigd Koninkrijk, rond de populaire tv-show &;The Great British Bake-off&;. Het programma komt pas eind juli op de Britse televisie en tot die tijd wordt de commercial voornamelijk online gepusht.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Behind the scenes:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits
Agency: Mother London
Client: Ikea UK
Director: Juan Cabral
Production Company: MJZ
VFX: MPC
VFX Producer: Julie Evans
VFX Shoot Supervisor: Bill Macnamara
CG Supervisor: Fabian Frank
VFX Lead: Alex Lovejoy

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in