Schiphol lanceert Facebook Uitzwaai-app
Ook andere vrienden worden vervolgens uitgenodigd om mee te zwaaien. De vertrekker ontvangt vlak voor vertrek, als hij/zij op Schiphol aankomt, een filmpje met alle zwaaiers op z’n smartphone. Bovendien ziet de gelukkige ook nog eens al z’n vrienden zwaaien op grote schermen op de luchthaven.
Uitzwaaien is voor Schiphol bedacht en ontwikkeld door FHV BBDO. Het bureau was eerder al verantwoordelijk voor de on- en offline campagnes van Schiphol.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaDe werking van de app wordt in het volgende animatiefilmpje uitgelegd:
Credits
Bureau: FHV BBDO
Verantwoordelijk bij klant: Patricia Louridtz-de Boer, Carolijn Schoofs
Creatie: Tim de Waard, Daniel Samama, Mark Muller (ECD), Martin Cornelissen (ECD)
Account: Ellen Visée, Nanja Huijgen, Lidewij Baneke
Design: Esmee Lechner (Interaction design), Jaap Kraan (UXD), Nicole Clerc
Strategie: Arnd Jan Gulmans
Technische Realisatie: MediaMonks
Animatie: WoodWork
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid