Samenwerking Schiphol en Interbest
Daartoe hebben partijen een langlopende overeenkomst gesloten. Ook is afgesproken gezamenlijk een aantal nieuwe reclamelocaties te gaan ontwikkelen. Op dit moment exploiteert Schiphol Media in totaal 13 reclamemasten op zijn eigen grondgebied, waarvan acht langs de A4. Hiervan zullen er vijf, alle gelegen langs de A4 tussen knooppunt Badhoevedorp en de aansluiting met de A5, per 1 januari overgaan naar Interbest.
Schiphol Media exploiteert de reclamemogelijkheden op Schiphol in de terminal, op het luchthaventerrein en het wegennet rond de luchthaven. Gary Mey, commercial director Schiphol Media: 'Interbest zal zich richten op de kortetermijnmarkt. Onze klanten blijven de mogelijkheid houden om zich te profileren met lange termijn campagnes op Amsterdam Airport Schiphol, omdat wij de 3 masten die het dichtste bij Schiphol-Centrum liggen met lange termijn campagnes blijven exploiteren.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid