Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne: Nationale Nederlanden 'Zorgeloos vooruit'

Vanaf vandaag is de nieuwe commercial van Nationale Nederlanden -gemaakt door Ubachs Wisbrun/JWT - te zien met als nieuwe themathiek:…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vorig jaar werd de nieuwe Nationale Nederlanden-campagne van UW/JWT gelanceerd waarin het aloude thema 'Wat er ook gebeurt' bleef gehandhaafd. 'Het Nederland van Nationale Nederlanden' was een nieuwe koers. Daaraan wordt nu 'Zorgeloos vooruit' toegevoegd.

related partner content for mobile comes here

Het is geen officiële pay-off, maar wordt wel door de voice-over uitgesproken. Bas Korsten, creatief directeur Ubachs Wisbrun/JWT noemt het: 'Onderliggende thematiek waarmee nog veel terrein te winnen is.' De thematiek zal terugkeren in toekomstige campagnes.

Credits
Bureau UbachsWisbrun/JWT
Account Edgar Molenaars, Olaf Steinbrecher
Strategie Jan Bouts
Creatie Bas Korsten
Klant Hans van Avendonk, Daniel Doornhein, Chantal Peeters
RTV Sasja van Nie
Regisseur Jeroen Mol
Postproductie The Ambassadors

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in