Campagne: Nationale Nederlanden 'Zorgeloos vooruit'
Vorig jaar werd de nieuwe Nationale Nederlanden-campagne van UW/JWT gelanceerd waarin het aloude thema 'Wat er ook gebeurt' bleef gehandhaafd. 'Het Nederland van Nationale Nederlanden' was een nieuwe koers. Daaraan wordt nu 'Zorgeloos vooruit' toegevoegd.
Het is geen officiële pay-off, maar wordt wel door de voice-over uitgesproken. Bas Korsten, creatief directeur Ubachs Wisbrun/JWT noemt het: 'Onderliggende thematiek waarmee nog veel terrein te winnen is.' De thematiek zal terugkeren in toekomstige campagnes.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis
Credits
Bureau UbachsWisbrun/JWT
Account Edgar Molenaars, Olaf Steinbrecher
Strategie Jan Bouts
Creatie Bas Korsten
Klant Hans van Avendonk, Daniel Doornhein, Chantal Peeters
RTV Sasja van Nie
Regisseur Jeroen Mol
Postproductie The Ambassadors
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid