Roorda wint AgencyTube
Tijdens het Creative Sandbox-evenement van Google is reclamebureau Roorda tot winnaar uitgeroepen van AgencyTube, de brand channel-wedstrijd van YouTube.
Met AgencyTube heeft YouTube Nederland creatieve bureaus uitgedaagd om een Custom Channel te ontwikkelen dat optimaal gebruikmaakt van alle interactiemogelijkheden die YouTube. Met andere woorden: hoe kun je verder gaan dan het maken van een YouTube viral?
De drie finalisten waren Roorda, Born05 en Noise. 'Het was niet eenvoudig om een keuze te maken, want de inzendingen van de finalisten lagen dicht bij elkaar. Bureau Roorda heeft gewonnen omdat het concept simpel en speels was en helemaal om user generated content ging, waar het bij YouTube allemaal om draait', zegt jurylid Steve Paler, Head of Google Creative Services EMEA bij Google. Over de keuze voor Roorda. 'We zijn blij verrast door de hoge kwaliteit van de inzendingen die we hebben gehad en waarderen het enorm dat zo veel bureaus tijd en energie hebben gestoken in deze competitie.'
Roorda wint een Brand Channel met een mediawaarde van 40.000 euro. Daarnaast krijgt Roorda een 3-daagse reis voor drie personen naar New York om het Google Creative Sandbox event op 27 oktober 2011 te kunnen bijwonen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid