Overslaan en naar de inhoud gaan

Roorda wint AgencyTube

Tijdens het Creative Sandbox-evenement van Google is reclamebureau Roorda tot winnaar uitgeroepen van AgencyTube, de brand…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tijdens het Creative Sandbox-evenement van Google is reclamebureau Roorda tot winnaar uitgeroepen van , de brand channel-wedstrijd van YouTube.

related partner content for mobile comes here

Met AgencyTube heeft YouTube Nederland creatieve bureaus uitgedaagd om een Custom Channel te ontwikkelen dat optimaal gebruikmaakt van alle interactiemogelijkheden die YouTube. Met andere woorden: hoe kun je verder gaan dan het maken van een YouTube viral?
De drie finalisten waren Roorda, Born05 en Noise. 'Het was niet eenvoudig om een keuze te maken, want de inzendingen van de finalisten lagen dicht bij elkaar. Bureau Roorda heeft gewonnen omdat het concept simpel en speels was en helemaal om user generated content ging, waar het bij YouTube allemaal om draait', zegt jurylid Steve Paler, Head of Google Creative Services EMEA bij Google. Over de keuze voor . 'We zijn blij verrast door de hoge kwaliteit van de inzendingen die we hebben gehad en waarderen het enorm dat zo veel bureaus tijd en energie hebben gestoken in deze competitie.'
Roorda wint een Brand Channel met een mediawaarde van 40.000 euro. Daarnaast krijgt Roorda een 3-daagse reis voor drie personen naar New York om het Google Creative Sandbox event op 27 oktober 2011 te kunnen bijwonen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in