Campagne Scheepvaartmuseum
Het Scheepvaartmuseum is weer open. En dat moeten we weten ook. Bekijk de campagne ‘Nederland zonder Scheepvaart’ op nu.nl.
Het Scheepvaartmuseum is weer open. En dat moeten we weten ook. Bekijk de campagne ‘Nederland zonder Scheepvaart’ op nu.nl.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De boodschap van de homepage takeover is dat we zonder scheepvaart allemaal Spaans hadden gesproken. Een voorbeeldpagina van de campagne op nu.nl is het nieuwsbericht over de Watergeuzen, waarin een oproep van terroristen wordt getoond.
Vacatures
Concern communicatieadviseur
Gemeente AltenaAllround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuDe Spaanse nieuwsberichten zijn allemaal met een enorme knipoog, zoals het bericht over Hertoginnedag.
Uiteindelijk gaat het natuurlijk over de heropening van het Scheepvaartmuseum zelf. Op de site nederlandzonderscheepvaart.nl scrollt de bezoeker door een stukje geschiedenis.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid