Overslaan en naar de inhoud gaan

RTL en Vodafone werken samen in ‘The voice of Holland’

Vodafone ondersteunt het RTL 4 programma ‘The voice of Holland’ met mobiele internettoepassingen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘The voice of Holland’ is een nieuwe talentenjacht, waarbij interactie tussen de kijker en het programma volgens RTL een grote rol speelt. Vodafone maakt het voor de kijker mogelijk om via een tweede scherm, namelijk dat van de mobiele telefoon of laptop, op interactieve wijze extra informatie te krijgen over het programma en de kandidaten. Daarnaast kunnen kandidaten en kijkers met elkaar communiceren via een mobiele app en houden de kandidaten via mobiel internet hun fans altijd en overal op de hoogte van hun belevenissen. Door sociale media zelf slim in te zetten kan de kandidaat bijdragen aan zijn of haar eigen succes. Ook buiten de uitzendingen kunnen fans de ontwikkelingen rondom ‘The voice of Holland’ op internet volgen. Er zal een reporter actief zijn, die eigen reportages maakt en deze verspreidt via Facebook, Hyves en Twitter.

related partner content for mobile comes here

Bart Hofker, directeur Consumentenmarkt Vodafone Nederland denkt dat Vodafone middels de samenwerking kan laten zien wat er met mobiel internet allemaal mogelijk is.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in