Overslaan en naar de inhoud gaan

Ganda wint eerste Mediastrijd

Digitaal Mediabureau Ganda is de winnaar geworden van de eerste editie van de nieuwe pitchcompetitie Mediastrijd.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

is een initiatief van Marc Arnold en Chantal Luitjes (ook de mensen achter mediaborrel ‘Medialuitjes’). De bedoeling is dat driemaal per jaar een ‘pitch’ wordt uitgeschreven door telkens wisselende uitgevers. Degene die het beste plan schrijft (op maximaal twee blaadjes), wint de door de uitgever ter beschikking gestelde mediaruimte. De initiatiefnemers benadrukken dat het niet gaat om ‘restruimte’.

related partner content for mobile comes here

Digitaal Mediabureau Ganda is de winnaar geworden van de eerste editie van de nieuwe pitchcompetitie Mediastrijd. De winnaar werd donderdagavond bekend gemaakt. Ganda, één van de 16 inzenders, won de competitie voor het concept voor adverteerder Microsoft. Andere finalisten waren M2Media (Droste) en Mediaxplain* (Frangelico).De prijs is een mediapakket op radiozender 100% NL met een brutowaarde van 50.000 euro.

De jury van Mediastrijd bestond uit Liedewij Hentenaar (managing director bij Isobar), CC Hage (eigenaar Mediaxplain*), Michiel Mol (oprichter van onder andere Lost Boys, MediaRepublic en Flogs) en Herman ten Cate (Sales Director bij 100%NL).
De volgende Mediastrijd start officieel op 1 oktober. Het medium dat voor die ronde de prijs en het mediapakket ter beschikking stelt wordt op die datum bekend gemaakt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in