Overslaan en naar de inhoud gaan

Robert van Ginhoven uitgever Privé bij TMG

Hij begint per 1 juni.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Robert van Ginhoven (40) is afkomstig van ZPress Young, waar hij als uitgeefdirecteur en lid van het MT werkzaam was.

Telegraaf Landelijke Media geeft met deze benoeming invulling aan haar strategie om de hoofdmerken te versterken en hen meer ruimte te bieden om zich te ontwikkelen.

related partner content for mobile comes here

In zijn rol als uitgeefdirecteur was Van Ginhoven bij ZPress Young verantwoordelijk voor product- & businessdevelopment van titels en line extensions, de aansturing van de brandteams en voor het ontwikkelen en realiseren van de visie en strategie. ZPress Young geeft onder andere Hitkrant, Girlz, CosmoGirl!, Goal!, Stoer en Meidenmagazine uit.

Hoofdmerk Privé
Als uitgever Privé gaat Van Ginhoven zich focussen op het realiseren van de strategische merkplannen voor hoofdmerk Privé. Human interest en entertainment rondom bekende persoonlijkheden blijven hierbij centrale thema’s. Van Ginhoven ziet &;enorme kansen&; voor het merk Privé om zich in brede zin te ontwikkelen.

Merkuitgevers
Harry de Wit
, algemeen directeur Landelijke Media TMG,  dat de zeven hoofdmerken (De Telegraaf, Telesport, De Financiële Telegraaf (DFT), Privé, Autovisie, Metro en VROUW) ieder een merkuitgever krijgen. Hij gaf daarbij aan dat het langer kon duren voordat alle posities zijn bezet. Niek den Tex werd eerder aangewezen als uitgever DFT, Klaar Bavinck leidt Vrouw. De Wit is zelf verantwoordelijk voor De Telegraaf.

Over de benoeming van Robert van Ginhoven zegt hij: &;We krijgen een ervaren en gepassioneerd uitgever aan boord met ruime ervaring in het uitbouwen van merken. Hij is voor ons de juiste man om het merk Privé te verbreden en te verdiepen.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in