Record aan tv-reclame
Wel op het ANP, maar zojuist nog niet op de site van Spot (Stichting ter Promotie en Optimalisatie van Televisie-reclame) helaas. De Stichting ter Promotie en Optimalisatie van Televisie-reclame, die tot voor kort alleen gruwelijke berichten over internet wilde verspreiden, heeft nog altijd wat moeite met het web.
Dus rest er even niets anders dan het ANP-bericht, dat te beperkt is helaas:
Vacatures
Concern communicatieadviseur
Gemeente AltenaAllround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuBedrijven gaven in het halfjaar januari-juni 2006 387 miljoen euro aan tv-reclame uit. Dat was 9 procent meer dan over dezelfde periode in 2005. En het was (dus) ook een 'recordbedrag'.
Het WK-voetbal in Duitsland bracht extra geld binnen, maar hoeveel precies is niet duidelijk. En dat willen we wel graag even weten, mijnheer Spot. Ik bel u straks even op, dan weet u alvast wat de vraag is.
De meeste tv-reclame was er voor banken en verzekeringen, loterijen, smeersels, bier en frisdrank.
Spot-chef Van Niekerk verwacht dan ook dat de eerder aangegeven voorziene groei van 5 procent in 2006 hoger zal uitkomen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid