Overslaan en naar de inhoud gaan

Record aan tv-reclame

Wel op het ANP, maar zojuist nog niet op de site van Spot (Stichting ter Promotie en Optimalisatie van Televisie-reclame) helaas. De…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wel op het ANP, maar zojuist nog niet op de site van (Stichting ter Promotie en Optimalisatie van Televisie-reclame) helaas. De Stichting ter Promotie en Optimalisatie van Televisie-reclame, die tot voor kort alleen gruwelijke berichten over internet wilde verspreiden, heeft nog altijd wat moeite met het web.

related partner content for mobile comes here

Dus rest er even niets anders dan het , dat te beperkt is helaas:

Bedrijven gaven in het halfjaar januari-juni 2006 387 miljoen euro aan tv-reclame uit. Dat was 9 procent meer dan over dezelfde periode in 2005. En het was (dus) ook een 'recordbedrag'.

Het WK-voetbal in Duitsland bracht extra geld binnen, maar hoeveel precies is niet duidelijk. En dat willen we wel graag even weten, mijnheer Spot. Ik bel u straks even op, dan weet u alvast wat de vraag is.

De meeste tv-reclame was er voor banken en verzekeringen, loterijen, smeersels, bier en frisdrank.

Spot-chef Van Niekerk verwacht dan ook dat de eerder aangegeven voorziene groei van 5 procent in 2006 hoger zal uitkomen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in