Overslaan en naar de inhoud gaan

Er zijn te veel prijzen...

Gisteren was ik bij de Ledenraadvergadering van het Nima en daar deed voorzitter Alfred Levi een oproep om de marketingcommunicatie- en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Gisteren was ik bij de Ledenraadvergadering van het en daar deed voorzitter Alfred Levi een oproep om de marketingcommunicatie- en marketingprijzen te saneren.

related partner content for mobile comes here

Mei en juni worden, volgens hem helemaal volgestopt met prijzen.
Als je nu nog niets wint, heb je echt een probleem.

Lampen, Accenten, Magneten, Esprix, Efffies, SpinAwards, Marketeer of the Year en vorige week nog de nieuwe Adwards. Deze week trekken weer hordes Nederlanders naar cannes, want daar worden Lions uitgedeeld. Nu niet alleen meer voor de 30-seconden tv-commercial, maar ook voor SP, DM en Interactieve cases.
Mooi, maar het is toch wat veel....

Er is volgens Levi maar één prijs: de Effie en de rest kan weg.

Hij zei zelfs dat het Nima helemaal niet hoeft samen te werken met het , maar dat op één terrein wel wil: de uitreiking van de Effie zou ook een zaak van het Nima moeten zijn. De rest van de prijzen kan dan weg.

Dus de poll van deze week gaat over de prijzen: welke prijs moet weg?

Stem!

De poll van afgelopen week ging over de vraag of elk tijdschrift een blog moet beginnen.

De uitkomst verrast me: 128 mensen stemden en 62 procent vindt het onzin, want je moet ook wel wat te vertellen hebben.

Je hebt als tijdschrift toch altijd iets te vertellen? De vorm waarin je het giet op een blog is alleen anders.

Maar goed, slechts 38 procent vindt dat elke tijdschriftredactie zijn ivoren toren moet verlaten een aan het bloggen moet slaan.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in