Rabobank met Derde Week September


De Rabobank merkt dat klanten geïnteresseerd zijn in Prinsjesdag, maar ook dat deze dag de vraag oproept ‘wat betekent dat voor mijn portemonnee?'. De campagne haakt in op Prinsjesdag en wat de persoonlijke consequenties voor klanten zullen zijn. Doel van de campagne is dan ook om mensen te bewegen hun eigen financiële balans op te maken. De campagne loopt van 9 tot en met 20 september en bestaat onder andere uit tv-commercials, radiospots, direct mail, internetbannering en posters. In alle uitingen staat De Troon centraal.
Op de speciale actiesite de Derde Week van September op via rabobank.nl staat informatie over de onderwerpen uit de miljoenennota die voor klanten relevant zijn. Daarnaast staan er rekenmodules en planningstools, zoals bijvoorbeeld de bugdetplanner en de pensioentoets. Veel lokale banken zullen rond Prinsjesdag thema-avonden organiseren of een econoom van Rabobank Nederland uitnodigen om een toelichting te geven op de miljoenennota.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid