Overslaan en naar de inhoud gaan

Rabobank met Derde Week September

In navolging van de Derde Dinsdag in September waarop de overheid haar Miljoenennota presenteert, is de Rabobank deze week begonnen met de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Rabobank merkt dat klanten geïnteresseerd zijn in Prinsjesdag, maar ook dat deze dag de vraag oproept ‘wat betekent dat voor mijn portemonnee?'. De campagne haakt in op Prinsjesdag en wat de persoonlijke consequenties voor klanten zullen zijn. Doel van de campagne is dan ook om mensen te bewegen hun eigen financiële balans op te maken. De campagne loopt van 9 tot en met 20 september en bestaat onder andere uit tv-commercials, radiospots, direct mail, internetbannering en posters. In alle uitingen staat De Troon centraal.

related partner content for mobile comes here

Op de speciale actiesite de Derde Week van September op via rabobank.nl staat informatie over de onderwerpen uit de miljoenennota die voor klanten relevant zijn. Daarnaast staan er rekenmodules en planningstools, zoals bijvoorbeeld de bugdetplanner en de pensioentoets. Veel lokale banken zullen rond Prinsjesdag thema-avonden organiseren of een econoom van Rabobank Nederland uitnodigen om een toelichting te geven op de miljoenennota.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in