Overslaan en naar de inhoud gaan

PersoneelZaak doet wervingscampagne politie

Het Bureau Personeelsvoorziening Politie van het LSOP heeft na een pitch gekozen voor de PersoneelZaak.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het arbeidsmarktcommunicatiebureau gaat de bestaande communicatiestrategie en de campagne 'Waar jij voor staat, is nodig op straat' verder ‘verdiepen en uitbouwen’, aldus het Bureau Personeelsvoorziening Politie. Leo Burnett (het bureau dat de campagne tot nu toe ontwikkelde en uitvoerde), Ara Groep, D'Arcy en TMP Worldwide zijn in de laatste fase van de pitch afgevallen. Het contract met Leo Burnett was afgelopen, waarna een Europese aanbestedingsprocedure werd gestart. De afgelopen maanden hebben betrokkenen van het Ministerie van Binnenlandse Zaken, de Rijksvoorlichtingsdienst, het Bureau Personeelsvoorziening Politie van het LSOP en de Expertgroep Arbeidsmarktcommunicatie zich beziggehouden met het selectie- en gunningproces. Daaruit komt nu dus De PersoneelZaak als winnaar tevoorschijn.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in