PersoneelZaak doet wervingscampagne politie


Het arbeidsmarktcommunicatiebureau gaat de bestaande communicatiestrategie en de campagne 'Waar jij voor staat, is nodig op straat' verder ‘verdiepen en uitbouwen’, aldus het Bureau Personeelsvoorziening Politie. Leo Burnett (het bureau dat de campagne tot nu toe ontwikkelde en uitvoerde), Ara Groep, D'Arcy en TMP Worldwide zijn in de laatste fase van de pitch afgevallen. Het contract met Leo Burnett was afgelopen, waarna een Europese aanbestedingsprocedure werd gestart. De afgelopen maanden hebben betrokkenen van het Ministerie van Binnenlandse Zaken, de Rijksvoorlichtingsdienst, het Bureau Personeelsvoorziening Politie van het LSOP en de Expertgroep Arbeidsmarktcommunicatie zich beziggehouden met het selectie- en gunningproces. Daaruit komt nu dus De PersoneelZaak als winnaar tevoorschijn.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid