Overslaan en naar de inhoud gaan

BBC neemt Wie Mailt Wat? over

BBC De Media en Reclame Bank neemt met terugwerkende kracht per 1 oktober het Rotterdamse bedrijf Wie Mailt Wat? over.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wie Mailt Wat? houdt zich sinds 1990 bezig met het registreren en analyseren van het mediumtype direct mail en heeft daarin een leidende positie en een grote naamsbekendheid. BBC is marktleider op het gebied van informatie over reclamebestedingen en registreert de bestedingen in twintig mediumtypen. BBC stelt zich ten doel ‘de complete mediabestedingen above en below the line in kaart te brengen’.

related partner content for mobile comes here

De activiteiten van Wie Mailt Wat? sluiten volgens de BBC-directie goed aan op de registratie van de mediabestedingen door BBC. ‘Bundeling van beide activiteiten is dan ook een logische stap. BBC wil door middel van overname, zowel voor zijn eigen relaties als voor die van Wie Mailt Wat?, een completer inzicht in de communicatie-inspanningen realiseren.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in