Overslaan en naar de inhoud gaan

Herintroductie SpinAwards

De SpinAwards, de interactieve marketingcommunicatieprijzen, worden na een jaar afwezigheid in maart 2003 weer uitgereikt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Inzenden van de campagnes kan nu via . De SpinAwards waren ooit een idee van Bas Hof van Netevents en leken te verdwijnen toen Netevents vorig jaar failliet ging. Onlangs is de draad door andere mensen opgepakt en werd de Stichting SpinAwards opgericht. Bestuursleden en oprichters van de stichting zijn Stephan Fellinger (bestuursvoorzitter), Hennie van Velzen (secretaris) en Huib Maaskant (penningmeester). De onafhankelijke stichting heeft tot doel om creativiteit (en daardoor effectiviteit) in interactieve (marketing) communicatie te bevorderen. De toekenning van de SpinAwards is een van de activiteiten die de stichting hiervoor gaat ontplooien.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in