Overslaan en naar de inhoud gaan

Ad Pepper voor het eerst winstgevend

Online marketingorganisatie Ad Pepper Media International is er in het derde kwartaal van dit jaar voor het eerst in geslaagd winst te…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vandaag presenteert de organisatie haar cijfers. In dezelfde periode in voorgaande jaren was het resultaat nog negatief (‒1,69 miljoen euro).

related partner content for mobile comes here

De positieve trend is het resultaat van kostenbesparing en verbeterde bruto winst, alsmede duidelijke verbeteringen in omzet. De positionering van de organisatie als een internationale aanbieder van digitale marketingoplossingen, de lancering van nieuwe dm-producten en de expansie naar technologische diensten hebben zich bewezen als succesvol. ‘We zijn verheugd over deze bevestiging van ons harde werk zover, zeker in een tijd waarin het kaf van de koren wordt gescheiden’, zegt ceo Ulrich Schmidt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in