Overslaan en naar de inhoud gaan

OptimEyes helpt marketeers met analyse consumentengedrag

Displays met gezichtsherkenning onthullen wie (geslacht/leeftijd) advertenties bekijkt en wanneer.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een nieuw systeem genaamd OptimEyes gebruikt gezichtsherkenning om marketeers gedetailleerde informatie te leveren over het publiek dat hun offline campagnes bekijkt. Dingen die gemeten kunnen worden zijn; geslacht, leeftijdscategorie en hoe lang iemand naar de advertentie kijkt.

related partner content for mobile comes here

Door op verschillende plekken analyses te laten uitvoeren kunnen marketeers er ook achter komen op welke locaties hun campagne het meeste succes heeft en rond welk tijdstip. Alle data kunnen real time bekeken worden, dus klanten kunnen ook gelijk dingen veranderen op basis van de informatie die ze ontvangen. Op deze manier kunnen marketeers real time hun campagne aanpassen.

Het systeem is ontwikkeld door Amscreen en Quividi en zal voor het eerst worden uitgerold in het Verenigd Koninkrijk. Het platform kan zesduizend digitale advertentiedisplays analyseren in publieke locaties in het Verenigd Koninkrijk. Amscreen heeft laten weten dat ze beginnen met het uitrollen van deze techniek in 450 benzinestations bij Tesco (een van de grootste supermarkten van het Verenigd Koninkrijk). Er is echter nog niet bekend wanneer dit gaat gebeuren en er zijn ook partijen die zich zorgen maken over de .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in