Overslaan en naar de inhoud gaan

(Onderzoek) Wat verwacht de marketeer van 2014?

In welk marketingkanaal wordt aankomend jaar het meest geïnvesteerd en wat is de positie van online marketing versus offline? Wordt direct…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de laatste  van het jaar vragen we naar uw verwachtingen voor 2014. Met de antwoorden schetsen we het beeld van de marketeer in 2014.

related partner content for mobile comes here

Benieuwd hoe uw organisatie staat ten opzichte van andere organisaties in de branche? Bij deelname aan de enquête ontvangt u gratis een uitgebreide rapportage in uw inbox waarmee u kunt zien hoe de marketeer er in 2014 voor staat.

Het neemt slechts vijf minuten van uw tijd in beslag. De antwoorden worden anoniem verwerkt en niet op individueel niveau gerapporteerd.

De DM Barometer wordt georganiseerd door DDMA, in samenwerking met Tijdschrift voor Marketing, Nima en Online Marketing Groep.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in