Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Someone Like Me’ voor hiv-preventie

Wat vinden jongeren van…? Porno, ongepland zwanger worden, maagdelijkheid, veilige seks, hiv? Durex en de MTV Staying Alive…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

beoogt een plek te zijn waar jongeren terechtkunnen voor echt alle ideeën, vragen en problemen over seks. Seksuele voorlichting via herkenbare verhalen van andere jongeren. Het doel: meer bekendheid over het echte verhaal rondom seks, leukere en gezondere seks en uiteindelijk een wereld zonder hiv.

related partner content for mobile comes here

‘Wat vind je van porno?’
Het platform bundelt persoonlijke verhalen, anekdotes, vragen en meningen van jongeren in korte vlogs. Gemaakt door jongeren van over de hele wereld die zich hebben opgegeven om onderdeel te zijn van de Someone Like Me Global Crew. Ze praten over alledaagse vragen zoals ‘Maak jij je zorgen over hoe je eruitziet tijdens de seks?’ en ‘Wat vind je van porno?’, maar ook over zwaardere onderwerpen als het hebben van hiv.
Bezoekers van de site kunnen ook zelf meepraten en op de sociale media over het onderwerp vragen stellen, via hashtag .

‘My Seks Life and Everyone Else’s’
MTV heeft daarnaast een driedelige documentaire gemaakt, ‘My Seks Life and Everyone Else’s’. Iedere aflevering behandelt een specifiek onderwerp: Is seks beter wanneer je een relatie hebt?, Zorgt porno ervoor dat je onzeker wordt? Maandag is de wereldwijde première.

MTV Staying Alive Foundation
is een internationale organisatie die content produceert, hulp verleent en zich op deze manier inzet tegen het verspreiden van hiv onder jongeren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in