Overslaan en naar de inhoud gaan

Oikocredit schiet commercial in Bollywood-stijl om droom Asha te laten zien

De Indiase kan met een microkrediet een eigen atelier beginnen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Toegang tot krediet of financiële instituties is niet voor iedereen overal vanzelfsprekend. Dit betekent niet dat de wil om zelf iets op te bouwen ontbreekt. Door te beleggen in microkrediet kan iedereen ondernemende mensen helpen met hun droom. Deze boodschap wil Fitzroy uitdragen in de nieuwe commercial voor Oikocredit.

related partner content for mobile comes here

Eric Holterhues, directeur Oikocredit: “In de commercial laten we Asha uit India zien die een droom heeft: een eigen atelier beginnen. Deze droom wordt uitgebeeld in een traditionele Bollywood setting. We stappen vervolgens uit haar droom en tonen de werkelijke situatie waarin mensen zoals Asha verkeren. Via Oikocredit kan iedereen ondernemende mensen met een droom helpen; niet door geld te schenken, maar door te beleggen in microkrediet zodat mensen geld kunnen lenen. Zo krijg je commitment bij de plaatselijke bevolking en ontvangen klanten van Oikocredit een goed gevoel en een mooi rendement.'

 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.


De film is te zien op televisie en online en wordt ondersteund door banners, DM’s en advertorials.

Opdrachtgever: Oikocredit

Verantwoordelijk bij klant: Eric Holterhues

Bureau: Fitzroy

Creatie: Joris van Ingen & Koos van Nuenen

RTV: Fatima Engelhard

Regie: Marco Grandia

D.o.P.: Sundeep Chatterjee

Line Productie: Hectic Content

Editor: Lisette van der Lee

Postproductie: De Grot

Sounddesign: Haaifaai De luxe

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in