Overslaan en naar de inhoud gaan

Bar-le-Duc profileert zich als eerste echte duurzame watermerk

Nieuwe campagne richt aandacht op duurzame flessen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De campagne ‘Het meest transparante water’ bestaat uit een commercial en wordt daarnaast op social gevoerd, en is ontwikkeld door Het PR Bureau.

related partner content for mobile comes here

Geen nieuw plastic
Bar-le-Duc maakt als eerste in Nederland haar mineraalwaterflessen van 100% gerecyclede flessen. Aalleen de doppen en etiketten worden nog niet van gereycled materiaal gemaakt. Volgens Paula Gijsen, senior brand manager United Soft Drinks, is een volledig van gerecycled plastic gemaakte fles niettemin een belangrijke eerste stap. 'Dit verhaal staat in alle marketing- en communicatie-uitingen centraal.'.  

Confrontatie
Met de campagne wil Bar-le-Duc laten zien dat het het eerste echte duurzame watermerk is. Vanuit het overkoepelend thema ‘het meest transparante water’, zullen diverse marketing- en PR-activiteiten plaatsvinden.

De campagne trapt deze week met een tv-commercial die laat zien hoeveel flessen mineraalwater mensen gemiddeld drinken in een jaar. In een online confrontatievideo wordt real-life nagebootst wat dit in de praktijk betekent.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits
Verantwoordelijk bij de klant: Paula Gijsen, Senior Brand Manager United Soft Drinks 
Bureau: Het PR Bureau
Creatie: Stephan Gonnissen en Sikko Gerkema
Account en productie: Toon van Loock en Lilian van Diest
Illustratie en animatie TVC: Mr. Feaver / Shop Around
Productie online video: Sir Render
Regisseur online video: Klaas Kleiterp

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in