Overslaan en naar de inhoud gaan

Bol.com blijft op dreef en heeft het gemunt op singles en stellen

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door De Beste Social Media.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Bol is al een tijdje prima

related partner content for mobile comes here

on a roll en dat uit zich niet alleen in gevatte posts, maar ook in hoe ze mensen in de comments voorzien van rake reacties. Deze keer raken ze de juiste snaar door de scheidingslijn tussen relaties en singles duidelijk te laten zien. En dat leidt tot een komisch kussengevecht onder de post.  




1. Ter nagedachtenis van de mancave.




 




2. Renske heeft een aantal kritische vragen.




 




3. Hier was Victor al bank voor.




 




4. Suuure, Joëlle...




 



5. De liefde spat er vanaf.



 



6. Bas drinkt ook alleen maar rosé op zijn bank.




 



7. En deze dame krijgt waar ze om vraagt.




 



8. En hier wat gemeend relatieadvies namens bol.




 




9. En tenslotte moet Christiaan zich misschien even achter de oren krabben.




 




10. (c)ouch...









10. (c)ouch...








In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op De Beste Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Jasper Schilder

De Beste Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Jasper Schilder

. Het artikel van deze week werd geschreven door Jasper Schilder

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in