Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe productvergelijker Boodschapp

Boodschapp is de naam van een nieuwe smartphone applicatie die voedingsproducten in de supermarkt met elkaar vergelijkt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Jeroen de Bakker, consument én vader van twee kinderen, stond zelf een tijd geleden voor het schap met rijstwafels en vroeg zich af welke hij moest kiezen. Huismerk of bijvoorbeeld Zonnatura? Welke is beter voor mijn kinderen? Waarom is dat niet inzichtelijk? Zo werd het idee van Boodschapp geboren. Binnen Lab1111 werd dit verder uitgewerkt met zijn collega's Martijn Sengers en Remko Posthuma.
Ze brachten technische experts en een groep diëtisten - onder leiding van Mary Stottelaar - bij elkaar en gezamenlijk ontwikkelden zij een product dat de samenstelling en prijs van producten vergelijkt.
De app moet de consument helpen gezond, slim en prijsbewust te kiezen. Boodschapp is een gratis smartphone-applicatie die ruim 3.600 populaire voorverpakte voedingsproducten van de drie grootste supermarkten Albert Heijn, C1000 en Jumbo vergelijkt op samenstelling en prijs. Deskundigen uit de branche en landelijke gezondheids- en consumentenorganisaties, waaronder het Voedingscentrum, ondersteunen het initiatief.

related partner content for mobile comes here

from on .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in