Nieuwe huisstijl Radio 2
Radio 2 lanceert maandag een nieuwe huisstijl en bijbehorende slogan: 'Radio 2 is overal'.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Met de nieuwe huisstijl en bijbehorende campagne wil de zender zijn belangrijke positie in het Nederlandse radiolandschap benadrukken: dé zender met landelijk bereik in alle lagen van de bevolking. Radio 2 is al lange tijd de best beluisterde publieke zender en landelijk staat het station in de top-3.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het afgelopen jaar was Radio 2 naar eigen zeggen de best beluisterde zender onder lager opgeleiden, scoorde het een tweede positie onder middelbaar opgeleiden en staat het op een derde plek bij hoger opgeleiden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe huisstijl wordt ondersteund met een campagne in verschillende media. De pay-off was voorheen 'Je hoort nog ns wat'.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid