
Met de nieuwe huisstijl en bijbehorende campagne wil de zender zijn belangrijke positie in het Nederlandse radiolandschap benadrukken: dé zender met landelijk bereik in alle lagen van de bevolking. Radio 2 is al lange tijd de best beluisterde publieke zender en landelijk staat het station in de top-3.
Het afgelopen jaar was Radio 2 naar eigen zeggen de best beluisterde zender onder lager opgeleiden, scoorde het een tweede positie onder middelbaar opgeleiden en staat het op een derde plek bij hoger opgeleiden.
Vacatures
Communicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACreatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCommunicatieadviseur (28-38 uur)
CAOPDe huisstijl wordt ondersteund met een campagne in verschillende media. De pay-off was voorheen 'Je hoort nog ns wat'.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee