Overslaan en naar de inhoud gaan

Sleepdancing nieuwe rage onder studenten?

Gespot in de straten van Amsterdam: sleepdancing. Studenten schijnen er massaal 's nachts slaapdronken in hun ondergoed de straat op te…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Onderstaand filmpje toont sleepdancers in actie. Voor het kussen wordt verwezen naar .

related partner content for mobile comes here

Natuurlijk dansen studenten in Amsterdam niet slaapdronken op straat, dat doen ze doorgaans ook gewoon als ze nog wakker zijn. Toch leek het ABN AMRO een aardige manier om hun nieuwe premium voor studenten te introduceren.

Na succesvolle campagnes als 'Pimp my Room', 'Dump je oude bank' en 'Een beetje student sluit de boel goed af' propageert de bank dit jaar 'de wakkere student bankiert bij ABN AMRO'. Deze propositie werd in samenwerking met TBWA/NEBOKO ontwikkeld en past volgens beide perfect binnen de belevingswereld van studenten.

Zoals we gewend zijn van ABN AMRO hoort er een voor de student bijzonder premium bij. Geheel in stijl met de propositie is dat de Pillow Blaster geworden. Zodat studenten na een avond stappen op tijd en met hun eigen muziek wakker worden om naar hun colleges te gaan. Na de woonkamer (opblaasbank), de keuken (koelkastkluis) dringt de bank nu dus ook door tot de slaapkamer van de student.

De campagne wordt zowel online als offline ondersteund middels bannering, video emailing en promotieteams die sinds gisteren het hele land doorgaan om studenten met de Pillow Blaster op de foto te zetten. Uiteraard is er een speciale waar de foto's op komen te staan en het pakket afgesloten kan worden.

ABN AMRO heeft aan deze campagne qua verkoop van een flinke doelstelling gekoppeld. Een aardige uitdaging lijkt me, zeker gezien het concurrentieveld. De bank is uiteraard niet de enige die in de vijver van potentiële yuppen vist. De Pillow Blaster moet het dit jaar dan ook opnemen tegen van de Postbank en een van de Rabobank.

Benieuwd waar de student dit jaar echt wakker van wordt?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in