Overslaan en naar de inhoud gaan

'top of the bill sportmarketing'

DSB Bank begon haar inmiddels gesloten hoofdkantoor in Zwitserland o.a. vanwege het hoge niveau van sportmarketing aldaar. De fiscus…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

DSB Bank begon haar inmiddels gesloten hoofdkantoor in Zwitserland o.a. vanwege het hoge niveau van sportmarketing aldaar.
De fiscus gelooft daar niets van, en vermoedt andere motieven.

related partner content for mobile comes here

In het Financieele Dagblad van vandaag staat over de fiscale problemen die DSB heeft.

DSB heeft vier jaar lang een kantoor in Zwitserland gehad om de marketing te regelen. Dat kantoor was (zogenaamd?) een eerste stap naar de plannen voor een pan-Europese aanwezigheid. 'We gingen daar zitten omdat Zwitserland centraal in Europa ligt, en omdat ze daar top of the bill zijn in sportmarketing', verklaart een woordvoerder aan het FD.

Overigens was de huidig financieel directeur van DSB Bank, Gerrit Zalm, minister van Financiën (en dus de baas van De Belastingdienst) in de tijd dat dit allemaal speelde.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in