
De openheid naar vruchten- en groentenvarianten die afwijken van het gangbare wordt groter. Vooral als ze eco/bio zijn of lijken.
Nederlandse telers gaan daar op inspringen.
Vacatures
Creatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCommunicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACorporate woordvoerder
TU DelftBinnen vijf tot tien jaar is de markt rijp voor komkommersoorten uit Vietnam, Mexico en de Himalaya. Dat blijkt uit de haalbaarheidsstudie, uitgevoerd door Wageningen UR Glastuinbouw uit Bleiswijk in samenwerking met onder andere Enza Zaden en Buro AZ.
De marktvraag naar biologische komkommers is groeiende. Er lijkt zeker aankoopbereidheid te zijn voor komkommers die afwijken van de traditionele komkommer. Formaat, kleur en structuur en natuurlijk smaak verdienen nog wel aandacht in de communicatie richting de consument.
Voor de commerciële teelt moeten specifieke teelt- en of producteigenschappen worden verbeterd.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee