Overslaan en naar de inhoud gaan

Moa lanceert Talent Magneet

De Talent Magneet is de naam van een initiatief van de MarktOnderzoekAssociatie (Moa). Het is een prijs voor de meest veelbelovende jonge…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Talent Magneet wil het beste jonge talent in de marktonderzoekbranche vinden en in de schijnwerpers plaatsen om daarmee ‘de dynamiek en de breedte van het vakgebied marketing breed over het voetlicht te krijgen’. Iedereen die nog geen 31 jaar oud is en actief betrokken is bij het opzetten of uitvoeren van marketingonderzoek, ongeacht of dat bij een bureau is of bij een opdrachtgever komt voor de prijs in aanmerking.

related partner content for mobile comes here

Mensen kunnen zichzelf voordragen of voorgedragen worden. Een jury nomineert in een eerste ronde drie kandidaten nomineren. Deze drie kandidaten moeten tijdens het MOJ-congres in najaar, een case uitwerken. Op basis daarvan zullen een professionele jury en het publiek in de zaal een winnaar aanwijzen. De jury bestaat uit onder meer uit Pieter Paul Verheggen (voorzitter MOA), Theo Poiesz (Tias Business School), Douwe Rademaker (Research International) en Alfred Levi (voorzitter NIMA).

De te winnen prijs is een executive master of marketing studie aan de Tias Business School in Tilburg, inclusief de studiereis naar de Verenigde Staten.

De MarktOnderzoekAssociatie heeft het initiatief genomen voor deze prijs, in samenwerking met de Tias Business School te Tilburg, het NIMA en Research International Nederland.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in