Overslaan en naar de inhoud gaan

MerkAandacht

Merken zullen aandacht moeten gaan verkopen. Aandacht is een product. Merken maken niet alleen massaproducten, ze zijn het ook. Bij de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Merk realiseert zich nog te weinig dat een Consumens steeds sneller kan besluiten om bij een Merk weg te lopen. Merken zijn daar nog steeds niet op ingesteld. Met als meest beroemde en recente voorbeeld DSB.
De razendsnelle individualisering van de mens en zijn Social Media zorgt er voor dat persoonlijke aandacht een kans is voor het Merk. De Mens kan in een fractie van een seconde beslissen dat hij of zij geen klant meer is van een Merk.

related partner content for mobile comes here

Nou wil het geval dat de meeste Merken zichzelf niet eens aandacht kunnen geven. Er is, als klap op de vuurpijl, al helemaal geen aandacht voor hun eigen medewerkers.
Een van de grootste, zo niet het grootste Merk, Google, schenkt ondanks haar omvang geweldige aandacht aan het welzijn van haar eigen mensen. Dat legt ze geen windeieren want de creatieve output is enorm en daar heeft de Consumens weer profijt van. Google geeft haar Consumens aandacht en wel op een bijzondere manier. Het begint binnen bij Google zelf.

Merken zullen met de ontwikkeling van de Communitiy platfora aandacht als belangrijke pijler in hun Merkstrategie moeten inbouwen. Een Merk heeft alleen bestaansrecht als het er voor de Consumens is.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in