MerkAandacht
Het Merk realiseert zich nog te weinig dat een Consumens steeds sneller kan besluiten om bij een Merk weg te lopen. Merken zijn daar nog steeds niet op ingesteld. Met als meest beroemde en recente voorbeeld DSB.
De razendsnelle individualisering van de mens en zijn Social Media zorgt er voor dat persoonlijke aandacht een kans is voor het Merk. De Mens kan in een fractie van een seconde beslissen dat hij of zij geen klant meer is van een Merk.
Nou wil het geval dat de meeste Merken zichzelf niet eens aandacht kunnen geven. Er is, als klap op de vuurpijl, al helemaal geen aandacht voor hun eigen medewerkers.
Een van de grootste, zo niet het grootste Merk, Google, schenkt ondanks haar omvang geweldige aandacht aan het welzijn van haar eigen mensen. Dat legt ze geen windeieren want de creatieve output is enorm en daar heeft de Consumens weer profijt van. Google geeft haar Consumens aandacht en wel op een bijzondere manier. Het begint binnen bij Google zelf.
Vacatures
Concern communicatieadviseur
Gemeente AltenaAllround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuMerken zullen met de ontwikkeling van de Communitiy platfora aandacht als belangrijke pijler in hun Merkstrategie moeten inbouwen. Een Merk heeft alleen bestaansrecht als het er voor de Consumens is.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid