Overslaan en naar de inhoud gaan

Frambach en Leeflang winnen PIM Marketingliteratuurprijs 2009

Ruud Frambach zat in de VS, maar Peter Leeflang was gisteravond van Groningen afgereisd naar Amsterdam om de PIM Marketingliteratuurprijs…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het boek is daarmee het beste marketingboek van het afgelopen jaar in Nederland.

related partner content for mobile comes here

Leeflang was er blij mee.

De jury gaf daarmee voorrang aan wetenschappelijke degelijkheid met veel praktische richtlijnen en iedereen kon daar mee leven.

De twee andere genomineerden waren: Patrick Petersen met zijn en I. Reynaert, D. Dijkerman, N. Fokkema met hun .

Over het eerste boek woedde hier een felle discussie. De belangrijkste Max Kohnstamm was overigens gisteren bij de uitreiking.

Als belangrijkste criterium voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2009 geldt in hoeverre de auteur er in geslaagd is vernieuwende inzichten in het marketing vakgebied weer te geven.

Daarnaast moet het boek in het 2008 of later zijn gepubliceerd, vanuit het Nederlandstalige marketing vakgebied zijn ontstaan en inhoudelijk een duidelijk raakvlak met marketing en sales hebben.

De jury van de PIM Marketing Literatuurprijs 2009 wordt voorgezeten door:

Drs. Hans Molenaar, directeur Beeckestijn Business School

De juryleden zijn:

Prof.dr.mr. ir. Sicco Santema (hoogleraar marketing TU Delft)
Drs Tim de Boer (directeur Pleon)
Drs. Wil Wurtz (voorzitter CRM Association)
Drs. Arend-Jan Nijhuis (Programma Manager ING)
Ing. Bjørn Hascher (uitgever/hoofdredacteur vakblad ITcommercie)
Mijke Post (redacteur vakblad Marketing Tribune)
Egbert Jan van Bel (onderzoeker, auteur, docent)

De aanleiding voor het introduceren van de PIM Marketing Literatuurprijs 2009 is de behoefte om vernieuwing in het Nederlandse marketing vakgebied te stimuleren en goede publicaties onder de aandacht van marketing- en sales managers te brengen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in