Overslaan en naar de inhoud gaan

Adformatie en Blauw onderzoeken 'tevredenheid' in het vak

Is het marketingcommunicatievak nog wel leuk? Adformatie en Blauw gaan onderzoeken, in hoeverre de verschillende groepen die actief zijn in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Aanleiding is uiteraard de crisis, die ervoor zorgt dat budgetten onder druk staan, adverteerders minder durven en mensen in alle geledingen van het vak met minder mankracht, meer moeten doen. Daarnaast zorgen ook algemene ontwikkelingen, zoals de opmars van (digitale) techniek, voor fundamentele veranderingen in het vak. De vraag is dan gerechtvaardigd of mensen hun ei nog wel kwijt kunnen, of ze nog wel voldoende worden uitgedaagd.

related partner content for mobile comes here

Doe mee en . De resultaten worden gepubliceerd in het eindejaarsnummer van Adformatie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in